ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε.Η.

Μέλος της ΓΕΝ.Ο.Π ΔΕΗ-ΚΗΕ

Αρ. Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00075

 

46

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
423250
Αθήνα 29/6/2012
Α.Π.: 1778 

Προς: Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλο ΔΕΗ Α.Ε.

                Κο Ζερβό Αρθούρο

 

Θέμα: Τοποθέτηση συναδέλφων σε υπηρεσίες.

 

Κε Πρόεδρε,

Με την παρούσα επιστολή μας, θέλουμε να θέσουμε υπ’ όψη σας την αγωνία των συναδέλφων-μισθωτών της ΔΕΗ που υπηρετούν στο ΤΑΥΤΕΚΩ υπό καθεστώς απόσπασης.

Η συνεχής δημιουργία διαφόρων νομικών προσώπων-μορφωμάτων διαδόχων του ΟΑΠ-ΔΕΗ στον οποίο υπηρετούσαν οι παραπάνω συνάδελφοι, καθώς και η εξάρτηση της υπηρεσιακής τους κατάστασης και γενικότερα των εργασιακών τους σχέσεων από διάφορες ερμηνείες-παρερμηνείες των νόμων που ακολούθησαν, δημιούργησαν μια αφόρητη κατάσταση γενικευμένης ανασφάλειας και αβεβαιότητας.

Μεγάλη μερίδα των συναδέλφων αυτών, αιτήθηκαν την άρση της απόσπασης τους, η οποία εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΤΑΥΤΕΚΩ και απομένει η τοποθέτησή τους πλέον σε υπηρεσίες της ΔΕΗ.

Με δεδομένα την τραγική έλλειψη προσωπικού που αποδεικνύουν οι προσλήψεις έκτακτου προσωπικού και την ευαισθησία της κάθε Διοίκησης απέναντι σε όλο το προσωπικό, αποτελεί αναγκαιότητα η άμεση τοποθέτηση των αποδεσμευμένων συναδέλφων στις υπηρεσίες της Επιχείρησης.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.

            Ο Πρόεδρος                                      Ο Γεν.Γραμματέας 

 

             Μπούκουρας Γ.                                   Διακουμάκος Κων. 

Αθήνα 06/06/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ

Ύστερα από παλινωδίες μηνών, η Διοίκηση της ΔΕΗ αποφάσισε έναν τρόπο κατανομής των μειώσεων των αποδοχών των εργαζομένων της Επιχείρησης κατ' εφαρμογή των Ν.4024/2011 & Ν.4046/2012.

Ο ΠΑ.Σ.ΥΠ ΔΕΗ είχε επισημάνει με το από 24/1/2012 Δελτίο Τύπου, την αναγκαιότητα καθορισμού του τρόπου κατανομής των μειώσεων ώστε να γνωρίζουν οι εργαζόμενοι πως κλιμακώνονται οι αποδοχές, πόσο αμείβεται η υπερεργασία και η υπερωρία καθώς και ποιο είναι το ύψος των προσαυξήσεων βάρδιας.

Σύμφωνα λοιπόν, με την 134/29-5-2012 απόφαση του Δ.Σ της ΔΕΗ, ο μισθός του κάθε μισθολογικού κλιμακίου μειώνεται κατά 15% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2009 και διαμορφώνεται ως εξής: 

Μ.Κ.  Συντελεστής

Ποσό

   ΕΣΣΕ 2008-2009 

 Ποσό

  Απόφ.134/29-5-2012 

 Τ395,08 1681,82 1430,74
Α 364,40 1551,21 1319,64 
 Β336,10 1430,74 1217,15 
 Β1310,00 1319,64 1122,63 
 1β286,03 1217,60 1035,83 
 1α263,82 1123,06 955,40 
 1243,33 1035,83 881,20 
 2224,43 955,38 812,75 
 3207,00 881,18 749,63 
 4190,93 812,77 691,43 
 5176,10 749,64 637,73 
 6162,42 691,41 588,19 
 7149,81 637,73 542,52 
 8138,18 588,22 500,41 
 9127,44 542,50 461,51 
 10117,55 500,40 425,70 
 11108,42 461,53 392,63 
 12100,00 425,69 362,14 

Ακόμα, τα ειδικά επιδόματα υπολογιζόμενα με τα νέα μισθολογικά κλιμάκια μειώνονται κατά 33%.

Τυχόν απόκλιση από το 65% του μέσου μηνιαίου μισθού της 31/12/2009, θα αποκαθίσταται με μείωση των μεταβλητών αποδοχών και περαιτέρω των ειδικών επιδομάτων.

Αναμφισβήτητα όμως, οι αποδοχές του προσωπικού είναι τόσο σοβαρό θέμα, που δεν είναι δυνατό να εξαρτάται από το εκάστοτε Δ.Σ της Επιχείρησης.

Αποτελεί αναγκαιότητα η υπογραφή Σ.Σ.Ε., που να κατοχυρώνει τον παραπάνω τρόπο κατανομής για το χρονικό διάστημα εφαρμογής των σχετικών νόμων.

Οποιαδήποτε κωλυσιεργία, ανευθυνότητα ή σκοπιμότητα από όπου και αν προέρχεται θα καταγγελθεί και θα καταδικασθεί αμετάκλητα στη συνείδηση των συναδέλφων!

ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ!

Γραφείο Τύπου 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2012
ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ 
 
     Η 1η Μαϊου 2012, βρίσκει την Ελληνική οικονομία σε ύφεση, το κοινωνικό κράτος σε κατάρρευση και τους εργαζομένους και τους συνταξιούχους σε απόγνωση.  Βρίσκει ακόμα τους ανέργους και τους νέους χωρίς ελπίδα. Βρίσκει τη χώρα σε μια κατάσταση όπου καταρρέουν θεσμοί και εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα υπό το βάρος αναποτελεσματικών και απάνθρωπων πολιτικών.
    Η εργατική Πρωτομαγιά του 2012 αναδεικνύει την αναγκαιότητα ενότητας και αλληλεγγύης του εργατικού κινήματος.  Αναδεικνύει την αναγκαιότητα εφαρμογής πολιτικών με επίκεντρο τον άνθρωπο και την κοινωνία. Αναδεικνύει κυρίως την αναγκαιότητα συσπείρωσης και συντονισμού του αγώνα των συνδικάτων με σκοπό την ανατροπή των απάνθρωπων πολιτικών, των πολιτικών εκποίησης του Δημόσιου πλούτου και της αποσύνθεσης της κοινωνίας.
    Πριν από 126 χρόνια, οι εργαζόμενοι με τους αγώνες τους έθεσαν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.  Απέδειξαν ότι με αποτελεσματικούς αγώνες πολλά μπορούν να κατακτηθούν.
 
Αποτελεί χρέος όλων να τιμήσουμε τους αγώνες τους!
 
 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Αθήνα 2/5/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ: ΠΡΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ...
 
 Η απαξίωση του ασφαλιστικού φορέα της ΔΕΗ και η απίστευτη ταλαιπωρία των ασφαλισμένων δεν μπορεί να περιγραφεί.  Αρκεί μια επίσκεψη στα Πολυϊατρεία και οποιοσδήποτε μπορεί να αντιληφθεί τη χαοτική κατάσταση που επικρατεί, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των συναδέλφων που έχουν να αντιμετωπίσουν την αγανάκτηση των ασφαλισμένων και την περιφρόνηση του ΤΑΥΤΕΚΩ.
 Αγανάκτηση που πηγάζει κυρίως από την κατάντια του ασφαλιστικού μας φορέα.
 Περιφρόνηση που εκφράζεται με την αδιαφορία για την εφαρμογή αποτελεσματικών λύσεων στα προβλήματα λειτουργίας.
Πόσες ημέρες χρειάζεται ένας ασφαλισμένος για να εισπράξει τις δαπάνες του για φάρμακα και εξετάσεις το 2012;;;
Το τριτοκοσμικό τοπίο συμπληρώθηκε με την ένταξη του κλάδου υγείας του ΚΑΠ-ΔΕΗ/ΤΑΥΤΕΚΩ από 1/5/2012 στον ΕΟΠΥΥ που βρήκε απόλυτα απροετοίμαστες τις υπηρεσίες.  Τι γίνεται με τα συνταγολόγια, με τις ιατρικές εξετάσεις κ.τ.λ.  Πως και πότε θα ενημερωθούν οι ασφαλισμένοι;
Αναμφισβήτητα καμία αποτελεσματική καινοτομία δεν έχει εφαρμοσθεί τα τελευταία χρόνια του ΤΑΥΤΕΚΩ και καμία προσπάθεια βελτίωσης της λειτουργίας του ασφαλιστικού μας δεν έγινε αντιληπτή, με αποτέλεσμα την αύξηση της έντασης απαξίωσης.
Χιλιάδες ασφαλισμένοι έχουν στηρίξει τη ζωή τους στη λειτουργία του ασφαλιστικού, απ' ότι φαίνεται όμως αυτό δεν έχει γίνει κατανοητό ούτε από την Πολιτεία, ούτε από τη διοίκηση του ΤΑΥΤΕΚΩ.
 
Κε Πρόεδρε του ΤΑΥΤΕΚΩ
επικρατει χάος και αν ναι ποιος ευθύνεται;
ή
Όλα πάνε καλά βάσει σχεδίου;
 
Γραφείο Τύπου 
 Αθήνα 29/3/2012
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
 
Χαιρετίζουμε την απόφαση του Δ/ντος Συμβούλου σχετικά με την μεταβολή του ωραρίου σε 07.00-15.00 από 01/04/2012, για το προσωπικό:
α) της Διεύθυνσης του Λιγνιτικού Κέντρου Μεγαλόπολης,
β) των Σταθμών Παραγωγής της Γενικής Διεύθυνσης Παραγωγής,
γ) των Κλάδων Πωλήσεων και των Οργανικών Κλιμακίων που υπάγονται σ'αυτούς,
δ) των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Οργανικών Κλιμακίων που υπάγονται σε α'αυτές, καθώς και του Κλάδου Μεγάλων Έργων της Διεύθυνσης Δικτύου της Γενικής Διεύθυνσης Διανομής.
 Η επαναφορά στο προηγούμενο ωράριο (07.00-15.00), αναμφίβολα θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και στην αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία των διαφόρων υπηρεσιών της Επιχείρησης.
Επισημαίνουμε βέβαια, ότι η εφαρμογή διαφορετικού ωραρίου, ειδικά σε υπηρεσίες που αντικειμενικά συνδέονται μεταξύ τους, π.χ. κεντρικές υπηρεσίες ΒΕΜ και υπηρεσιακά κλιμάκια υπαγόμενα σε αυτές, δεν εξασφαλίζει την άρτια και βέλτιστη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ τους.  Η οριστική αντιμετώπιση των σχετικών αυτών προβλημάτων επιβάλει την επαναφορά (εκτός ειδικών περιπτώσεων) του ενιαίου ωραρίου 07.00-15.00 με δυνατότητα εφαρμογής κυλιόμενου ωραρίου 08.00-16.00 σε όλες τις υπηρεσίες της Επιχείρησης.
 
 Μέσα από καλόπιστο διάλογο και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία εργαζόμενοι και Διοίκηση μπορούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα και τις προκλήσεις!
 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΛΙΓΝΙΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

epitropes-paragogis-20180423-a-1