ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε.Η.

Μέλος της ΓΕΝ.Ο.Π ΔΕΗ-ΚΗΕ

Αρ. Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00075

 

46

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
424326

 

                                                                                                                              Αθήνα 17-1-2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο ΑΔΜΗΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΥΜΑ.

  

      Ο ΑΔΜΗΕ, ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, αποτελεί το πρώτο υποψήφιο θύμα στον διαρκή αγώνα των κερδοσκόπων “επενδυτών” κατά της Δημόσιας περιουσίας.  Με σχετικό νομοσχέδιο επιχειρείται απροκάλυπτα και χωρίς επαρκή δικαιολόγηση η εκποίηση – ξεπούλημα μιας Επιχείρησης, που αποτελεί τη βάση της ευστάθειας του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

     Η μετατροπή του ΑΔΜΗΕ από μονοπώλιο υπό τον έλεγχο του Δημοσίου, σε μονοπώλιο ιδιωτικών συμφερόντων αναμφισβήτητα δε συμβάλει ούτε στην απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, ούτε στην αύξηση των επενδύσεων και στον εκσυγχρονισμό των δικτύων μεταφοράς, ούτε στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας.  Αντιθέτως, τα θύματα του νομοσχεδίου είναι οι καταναλωτές, νοικοκυριά και επιχειρήσεις, που θα καλεστούν να πληρώσουν τα κέρδη των “επενδυτών”. “Επενδυτές” που θα επιδιώξουν γρήγορη απόσβεση των “επενδύσεων” μέσα από την ασφαλή λειτουργία ενός μονοπωλίου, αδιαφορώντας για την κοινωνική ευημερία, με ένα τίμημα υποπολλαπλάσιο της πραγματικής αξίας του ΑΔΜΗΕ. 

     Ο ΑΔΜΗΕ αποτελεί το πρώτο θύμα.

     Στην πορεία αυτή του ξεπουλήματος της Δημόσιας περιουσίας και παραχώρησης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε ιδιωτικά συμφέροντα, δεν έχει χώρο η απάθεια και ο κοινωνικός αυτοματισμός.

     Απαντάμε με απεργιακά μέτρα και 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από την εισαγωγή του νομοσχεδίου ξεπουλήματος στην ολομέλεια της Βουλής.

 Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό.

Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι πηγή ανάπτυξης.

 Μας αφορά όλους!

       

Γραφείο Τύπου

ΑΘΗΝΑ 5/12/2013

ΑΠ: 2103

ΠΡΟΣ: κο ΖΕΡΒΟ ΑΡΘΟΥΡΟ

             Πρόεδρο & Δ/ντα Σύμβουλο  Δ.Ε.Η. Α.Ε.

 

ΘΕΜΑ: Πορεία Ασφαλιστικού συστήματος και Α’/βάθμιας περίθαλψης εργαζομένων στον Όμιλο ΔΕΗ.

 

 κε Πρόεδρε,

             με την παρούσα επιστολή μας εκφράζουμε την έντονη ανησυχία χιλιάδων ασφαλισμένων του ομίλου ΔΕΗ σχετικά με την πορεία του Ασφαλιστικού μας συστήματος.  Η πολυδιάσπασή του και υπαγωγή του σε διαφορετικούς φορείς είχε ως συνέπεια την απορύθμιση πολλών θεμάτων, που έως σήμερα δεν έχουν αποτελεσματικά ρυθμισθεί.  Ενδεικτικά αναφέρουμε :

 

1.      Η λειτουργία των Πρωτοβάθμιων και Δευτεροβάθμιων Υγειονομικών επιτροπών (ΠΥΕ, ΔΥΕ) δεν έχει καταστεί εφικτή, με αποτέλεσμα πάρα πολλές περιπτώσεις να εκκρεμούν.

2.      Η μη οριστική διευθέτηση της έγκρισης των ημερασθενειών και των αναρρωτικών αδειών, δημιουργεί προβλήματα στους συναδέλφους αλλά και στην εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Ομίλου.

3.      Ο μη σαφής προσανατολισμός του ΕΟΠΥΥ, σχετικά με τη λειτουργία των ΠΕΚΑ και των πολυϊατρείων μας καθώς και τη χρηματοδότηση της λειτουργίας τους, έχει ως συνέπεια την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων, την αβεβαιότητα των συναδέλφων που υπηρετούν αποσπασμένοι και γενικά την απαξίωση της Πρωτοβάθμιας περίθαλψής μας.

4.      Η μη ύπαρξη συμβουλίων κρίσεως, έχει ως συνέπεια οι αποσπασμένοι συνάδελφοι στον ΕΟΠΥΥ, που υπηρετούν σε μονάδες της περιφέρειας, να μην λαμβάνουν μισθολογικές προαγωγές.

5.      Η αδυναμία της Επιχείρησης να εξασφαλίσει τα ίδια δικαιώματα στους αποσπασμένους συναδέλφους στον ΕΟΠΥΥ με όλους τους υπόλοιπους, (Δάνεια προσωπικού, προκαταβολές έναντι μισθοδοσίας) δημιουργεί ενδείξεις κατάφωρης αδικίας και άνισης μεταχείρισης του προσωπικού.

6.      Η μη έκδοση σχετικής οδηγίας, για την εφαρμογή του Ν. 4203/2013 άρθρου 18, που θα ρυθμίσει την μεταφορά αποδεσμευμένων, από τους ασφαλιστικούς φορείς, συναδέλφων, στη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ενέχει τον κίνδυνο να καταστεί άπραγη η χρονική διορία που θέτει ο παραπάνω νόμος (31-12-2013) .

 

κε Πρόεδρε,

             τα παραπάνω αναφέρονται ως σημαντικά θέματα, που απασχολούν εργαζόμενους και ασφαλισμένους γενικότερα αλλά αποτελούν και πηγές μη εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών της Επιχείρησης.

            Είναι αναγκαία η κατάρτιση ενός σχεδίου – προσανατολισμού για τη σφαιρική επίλυση των παραπάνω προβλημάτων.  Η προσπάθεια αποσπασματικής επίλυσής τους, αποβαίνει αναποτελεσματική ενισχύοντας και πολλαπλασιάζοντας τα προβλήματα.

            Θεωρούμε αναγκαία την παρέμβασή σας, ώστε με ειλικρινή συνεργασία του Ομίλου ΔΕΗ και της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ σε ανώτατο επίπεδο, να βρεθούν αποτελεσματικές λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες χιλιάδων ασφαλισμένων και θα συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του Ομίλου.

   Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.

      Ο Πρόεδρος                                   Ο Γεν. Γραμματέας

 

       ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ       ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

ΑΘΗΝΑ  01/07/2013

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

ΕΦΙΚΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΩΦΕΛΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

 

     Ο ΠΑ.Σ.ΥΠ./ΔΕΗ χαιρετίζει τη συνέχεια της λειτουργίας των βρεφονηπιακών σταθμών της ΔΕΗ για το επόμενο σχολικό έτος. Από τα μέσα Μαρτίου ο σύλλογός μας είχε επισημάνει με επιστολή του προς τη ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, το γεγονός της καθυστέρησης της ανακοίνωσης για τη λειτουργία τους και το σχετικό προβληματισμό που υπήρχε στους συναδέλφους.

     Η λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών της ΔΕΗ, αποτελεί μία κατάκτηση των εργαζομένων της που αποκτά αναμφίβολα ιδιαίτερη σημασία τις δύσκολες εποχές που διανύουμε και είναι αναγκαίο να διασφαλισθεί με στέρεες βάσεις η εύρυθμη λειτουργία τους και στο μέλλον.

     Με ειλικρινείς προθέσεις και σοβαρές προσεγγίσεις, Διοίκηση και Συνδικάτο και εμπλεκόμενοι φορείς, αποδεικνύουν ότι ο θεσμός των βρεφονηπιακών σταθμών μπορεί να περιφρουρηθεί.

 

 Γραφείο Τύπου

ΑΘΗΝΑ 05/07/2013

                                                                                                             Α.Π.:2041

 

 ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

 

Της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΗ» (ΠΑ.Σ.ΥΠ. ΔΕΗ), που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Βερανζέρου 57-Αθήνα) και εκπροσωπείται νομίμως.

 

Προς:

1.      Την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Ανώνυμη Εταιρεία» (ΔΕΗ Α.Ε.), που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Χαλκοκονδύλη 30) και εκπροσωπείται νομίμως.

2.      Τον κ. Ζερβό Αρθούρο με την ιδιότητα Πρόεδρου του ΔΣ, Διευθύνοντα σύμβουλου και νόμιμου εκπρόσωπου της ΔΕΗ Α.Ε. που κατοικοεδρεύει ομοίως ως άνω

 

Κοινοποιούμενη:

 

Στον Υφυπουργό ΠΕΚΑ κ. Α. Παπαγεωργίου.

 

Ο Πανελλαδικός Σύλλογος Υπαλλήλων ΔΕΗ, έχοντας στο μητρώο μελών του πλήθος υπαλλήλων της ΔΕΗ Α.Ε., που υπηρετούν με το καθεστώς απόσπασης στο ΤΑΠ-ΔΕΗ/ΙΚΑ σύμφωνα με τον ν.2773/1999, την ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης και Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας 20496/4067 (ΦΕΚ τ.Β΄ 1579 του 2008) καθώς και της από 30/07/2008 ΕΣΣΕ μεταξύ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και ΔΕΗ Α.Ε., καταγγέλλει την απαράδεκτη και αδικαιολόγητη καθυστέρηση της ΔΕΗ Α.Ε., ως προς την τοποθέτηση στις υπηρεσίες της, των συναδέλφων που έχει νόμιμα αρθεί η απόσπασή τους από το Δ.Σ. του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

 

Η άμεση τοποθέτησή τους σε υπηρεσίες της Επιχείρησης αναμφισβήτητα θα συμβάλει στην κάλυψη των αναγκών της, που τώρα καλύπτονται μερικώς με προσλήψεις έκτακτου προσωπικού.

 

Επειδή η καθυστέρηση τοποθέτησής τους αντίκειται στη χρηστή διοίκηση της Επιχείρησης, ενώ παράλληλα προβαίνει σε εκατοντάδες προσλήψεις έκτακτου προσωπικού

Επειδή έχουν ολοκληρωθεί οι τυπικές διαδικασίες άρσης της απόσπασης τους σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης και Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας 20496/4067 (ΦΕΚ τ.Β΄ 1579 του 2008) και την από 30/07/2008 ΕΣΣΕ. .

 

Επειδή η οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση τοποθέτησής τους υποκρύπτει άρνηση αποδοχής εργασίας των συναδέλφων-μισθωτών της ΔΕΗ Α.Ε.

 

Επειδή η οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση τοποθέτησής τους συνιστά κατάφωρη παραβίαση των σχετικών εργασιακών σχέσεων που ρυθμίζονται από την ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης και Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας 20496/4067 (ΦΕΚ τ.Β΄ 1579 του 2008).

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

 

Να προβείτε άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση και πάντως όχι πέραν της 20/7/2013, στην τοποθέτηση των συναδέλφων-υπαλλήλων της ΔΕΗ Α.Ε. στις υπηρεσίες της Επιχείρησης, ώστε να αποφευχθούν αγωνιστικές κινητοποιήσεις και δικαστικές διενέξεις.

 

Με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς όσους αυτή απευθύνεται για να λάβουν γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αφού την αντιγράψει ολόκληρη στην έκθεση επίδοσής του.

 

 Για το Δ.Σ.

 

                Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

     ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

                                                                                                          ΑΘΗΝΑ  17/06/2013

  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Aπό το “μπάχαλο” η Εμπορία δεν κερδίζει.

 

      Την 15/06/2013, ημέρα Σάββατο, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Διοίκηση με τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και Σωματεία – μέλη της με σκοπό την ενημέρωση σχετικά με τη σύσταση Α.Ε. από ΔΕΗ Α.Ε. και DAMCO ENERGY Α.Ε.

     Η συνάντηση απέβη άκαρπη ως προς την ουσία της διότι ορισμένοι (ελάχιστοι) από τους συμμετέχοντες (για την ακρίβεια η ηγεσία ενός Σωματείου) είχαν έρθει με σκοπό να πυρπολήσουν άλλη μία συνάντηση προβάλλοντας θέματα διαδικαστικά ή θέματα άσχετα με τη συνάντηση, περιφρονώντας αλαζονικά τα υπόλοιπα Σωματεία, αλλά και τη σοβαρότητα του θέματος, ίσως γιατί ελάχιστα μέλη τους υπηρετούν στην Εμπορία. 

     Αρχίζοντας λοιπόν, από ερωτήματα όπως ποιος ο λόγος της ενημέρωσης, με ποια ιδιότητα συμμετείχε ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και άλλα παρόμοια γραφικά οδήγησαν σε αδιέξοδο την ενημέρωση.  Ήρθαν, είπαν και τελικά δεν έγινε καμία ουσιαστική συζήτηση. Χωρίς άποψη, θέσεις αλλά ούτε και υπομονή για να ενημερωθούν υιοθέτησαν την τακτική της “μπαχαλοποίησης” για να εξυπηρετήσουν προσωπικές και συντεχνιακές σκοπιμότητες ακόμα και μικροπολιτικές.

     Ο ΠΑ.Σ.ΥΠ.-ΔΕΗ μη επιθυμώντας να τους ακολουθήσει σ’ αυτές τις τακτικές αποχώρησε από τη συνάντηση.

     Καταγγέλλουμε τις τακτικές της “μπαχαλοποίησης” οποιαδήποτε διαδικασίας.  Αν κάποιοι θέλουν να γίνουν Πρόεδροι στη θέση του Προέδρου, να γίνουν, σεβόμενοι τις δημοκρατικές διαδικασίες.

     Αν κάποιοι δεν αναγνωρίζουν οποιονδήποτε από την Ε.Ε. της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ να το πράξουν δημοκρατικά.

     Είναι προφανές ότι από τη μία, η μη τεκμηρίωση θέσεων και επιχειρημάτων οδηγεί σε συνδικαλιστικά πρότυπα και τακτικές περασμένων δεκαετιών, από την άλλη όμως η προσπάθεια “μπαχαλοποίησης”  έχει στόχο την εμφάνιση της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ως αδύναμου συνδικάτου.

     Θα επισημάνουμε επίσης το γεγονός ότι ο Γεν. Γραμματέας της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ δεν μπόρεσε να παρευρεθεί λόγω άλλων υποχρεώσεων και έστειλε “εκπρόσωπό” του και όχι τον αναπληρωτή Γεν. Γραμματέα.

     Από το “μπάχαλο” δεν κερδίζει ούτε η Επιχείρηση, ούτε το συνδικάτο και σίγουρα δεν κερδίζουν οι Εργαζόμενοι.

     Αυτά διαδραματίσθηκαν στο θέατρο σκιών της 15/06/2013 με τίτλο “Όποιος δε θέλει να ζυμώσει…. ”.

     Με πλήρη ευθύνη προς την Επιχείρηση και τους συναδέλφους και με απόλυτο σεβασμό στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αποστείλαμε στη Διοίκηση και στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ τις θέσεις μας και τις επιφυλάξεις μας για το σχετικό θέμα γιατί ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ.

     Ο ΠΑ.Σ.ΥΠ.-ΔΕΗ επαναλαμβάνει ότι δεν είναι δογματικά αντίθετος σε συνεργασίες του Ομίλου ΔΕΗ με τρίτους.

     Για τη συγκεκριμένη συνεργασία όμως, επισημαίνει:

     α) τους κινδύνους απαξίωσης των καταστημάτων Πωλήσεων της ΔΕΗ.  Συγκεκριμένα, η συνεχής μείωση προσωπικού, τα ξεπερασμένα μηχανογραφικά συστήματα και ο μη εκσυγχρονισμός των διαδικασιών και οδηγιών αναμφίβολα θα οδηγήσουν σε βάθος χρόνου στη μείωση του αριθμού των καταστημάτων Πωλήσεων της Επιχείρησης, με ότι αυτό σημαίνει για την ίδια την Επιχείρηση, τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές.

     β) τους κινδύνους που επιφυλάσσει η συμπερίληψη στο διακριτικό τίτλο της νέας Εταιρείας  “ΔΕΗ Solar Solutions” του τμήματος που αναφέρει την επωνυμία “ΔΕΗ”.  Αναλυτικότερα: 

     1) Δεν έχει αποτιμηθεί ο τίτλος “ΔΕΗ”, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με την εμπιστοσύνη των πελατών προς τη ΔΕΗ.

     2) Η χρήση της συντομογραφίας “ΔΕΗ” θα ερμηνευθεί ως Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και οπωσδήποτε θα δράσει παραπλανητικά προς τους καταναλωτές σε σχέση με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της “ΔΕΗ Solar Solutions”.

     3) Αναμφισβήτητα, θα δημιουργήσει ενδείξεις για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της ΔΕΗ και 

     4) Δε διευκρινίζεται η τύχη του τίτλου ΔΕΗ σε περίπτωση μεταβίβασης των μετοχών της νέας Εταιρείας από τη ΔΕΗ. 

     Καλούμε τη Διοίκηση της ΔΕΗ και τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ να λάβουν σοβαρά υπόψη τους τις παραπάνω επιφυλάξεις, μιας και όπως φαίνεται είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί συζήτηση.

 

  

Γραφείο Τύπου

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΛΙΓΝΙΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

epitropes-paragogis-20180423-a-1