Κεντρική Σελίδα
- Λεπτομέρειες
Αθήνα 30/10/2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ & ΣΤΟΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟ
Τις ημέρες αυτές υλοποιούνται με αρκετή καθυστέρηση μερικοί σημαντικοί όροι της Ε.Σ.Σ.Ε. 2015. Μιας Ε.Σ.Σ.Ε., της οποίας η διαπραγμάτευση άρχισε το Σεπτέμβριο του 2014 και υπογράφηκε μετά το Φεβρουάριο του 2015 με τις εταιρίες του Ομίλου. Μια Ε.Σ.Σ.Ε. που διασφαλίζει τις εργασιακές σχέσεις και τις θέσεις εργασίας, που γενικότερα έχει θετικό πρόσημο και που ισχυροποιεί τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και τα Σωματεία - μέλη της.
Σε μια περίοδο μνημονιακή, που οι εργαζόμενοι του Ομίλου ήταν επιστρατευμένοι, που η "μετενέργεια" σε συνδυασμό με την πολιτική αστάθεια, ήταν πολύ κοντά, η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και ορισμένα Σωματεία διεκδίκησαν, διαπραγματεύτηκαν και πέτυχαν μια από τις καλύτερες Ε.Σ.Σ.Ε. που έχουν υπογραφεί κατά την περίοδο των μνημονίων.
Παράλληλα, η Ε.Σ.Σ.Ε. αντιμετώπισε το μένος μερίδας Μ.Μ.Ε. που ήθελε να πλήξει τον Όμιλο ΔΕΗ, αντιμετώπισε όμως και την αντίδραση ορισμένων Σωματείων – μελών της τα οποία ήθελαν τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αδύναμη, ανίσχυρη και απομονωμένη. Είναι συγκεκριμένα Σωματεία που τότε "για το καλό" των εργαζομένων δεν υπέγραψαν την Ε.Σ.Σ.Ε. Είναι συγκεκριμένα Σωματεία που δεν ανταποκρίνονται στις καταστατικές οικονομικές υποχρεώσεις τους προς τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Είναι συγκεκριμένα Σωματεία που οι ηγεσίες τους καθημερινώς βουλιάζουν στην αναξιοπιστία, στον ανούσιο παραγοντισμό και την ανευθυνότητα. Τα κίνητρά τους είναι διαφορετικά: προσωπικές φιλοδοξίες, μικροκομματικές σκοπιμότητες, σε καμία περίπτωση όμως " το καλό των εργαζομένων".
Ουραγοί των εξελίξεων, μέχρι πριν λίγες ημέρες αγωνιούσαν, παρακαλούσαν για τη γρήγορη υλοποίηση των όρων της Ε.Σ.Σ.Ε. και τώρα, αφού έχει υλοποιηθεί η παροχή των διατακτικών σίτισης, παρασιτικά αποποιούνται των υποχρεώσεων τους που προκύπτουν από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς από τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ με διάφορα προσχήματα.
Μια έκτακτη εισφορά, που ενδυναμώνει τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, που της λύνει τα χέρια να αγωνισθεί για την ανάπτυξη του Ομίλου και την προάσπιση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Η ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ, ο περιορισμός του μεριδίου της ΔΕΗ στην παραγωγή, στη χονδρική και λιανική αγορά, οι στρεβλώσεις στην αγορά ενέργειας, η απαξίωση του ασφαλιστικού μας συστήματος, μας αφορούν όλους.
Θα αντιμετωπισθούν αποτελεσματικότερα με ισχυρή ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ή όχι;
Αυτό είναι το ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε.
Και όχι η ανεύρεση τρόπων να αποφύγουμε την έκτακτη εισφορά. Ο ατομικισμός είναι μία πολυτέλεια για αυτές τις εποχές που οδηγεί σε επικίνδυνους δρόμους.
Η Ε.Σ.Σ.Ε. υλοποιείται, καθυστερημένα σε πολλές περιπτώσεις στρεβλά, αλλά υλοποιείται. Από την παροχή των διατακτικών σίτισης, έχουν προς το παρόν αποκλεισθεί οι αμειβόμενοι με τον ανώτατο, κατά το νόμο, μισθό καθώς και οι αποσπασμένοι. Κατάφωρη αδικία, η οποία επιβάλλεται να αντιμετωπισθεί. Και παρ΄ όλα αυτά δεν γυρνούν την πλάτη τους στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Όλοι οι υπόλοιποι που βγαίνουν άμεσα ωφελημένοι θα αδιαφορήσουν;
Αν κάποιοι θέλουν να αισθάνονται "έξυπνοι", εμείς αισθανόμαστε υπερήφανοι που σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων.
Καλούμε τους συναδέλφους, να υιοθετήσουν τις αρχές της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, της ΕΝΟΤΗΤΑΣ και της ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Να απομονώσουν Σωματεία που δεν ενδιαφέρονται για αυτούς. Να ενδυναμώσουν Σωματεία – μέλη της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καιρών.
Καλούμε τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, να προστατεύσει το κύρος των αποφάσεών της, ώστε η προσπάθεια δημιουργικής σύνθεσης να μην ερμηνεύεται ως αδυναμία.
Καλούμε επίσης τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, να γνωστοποιήσει στους συναδέλφους τα Σωματεία τα οποία έχουν οικονομικές εκκρεμότητες, από τις τακτικές και έκτακτες οικονομικές υποχρεώσεις τους.
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 09/10/2015
Α.Π.: 2466
ΠΡΟΣ: Διευθύντρια ΔΑΝΠ/ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
κα Μανουσάκη Αθηνά
ΘΕΜΑ: Περιοδικός ιατρικός έλεγχος προσωπικού ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
Στο πλαίσιο προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. πραγματοποιεί περιοδικό ιατρικό έλεγχο για όλους τους εργαζομένους της Επιχείρησης, με στόχο αφενός μεν να συμβάλει στη διασφάλιση της υγείας τους, αφετέρου στην τήρηση της κείμενης νομοθεσίας για την έκδοση Βεβαίωσης Καταλληλότητας όπως απαιτείται.
Στον υφιστάμενο όμως προγραμματισμό, δεν έχουν περιληφθεί οι συνάδελφοι-εργαζόμενοι του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. που υπηρετούν στις υπηρεσίες του ΙΚΑ/ΤΑΠ-ΔΕΗ, με συνέπεια τη δημιουργία συνθηκών άνισης μεταχείρισης μεταξύ των εργαζομένων της Επιχείρησης.
Μετά τα παραπάνω, καλούμε τους αρμόδιους να εντάξουν το συντομότερο δυνατό, τους παραπάνω συναδέλφους στο πρόγραμμα Περιοδικού ιατρικού ελέγχου, που ακολουθεί το υπόλοιπο προσωπικό της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε..
Για τον ΠΑ.Σ.ΥΠ.-ΔΕΗ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΚΟΙΝ.: - Μασούρα Κων/νο
Μέλος Δ.Σ. ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
- ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ.
- Λεπτομέρειες
Αθήνα 1/7/2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Β' ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
Το αίμα δεν μπορεί να παραχθεί! Μόνο να προσφερθεί! Η εθελοντική αιμοδοσία αναδεικνύεται έτσι σε κορυφαία πράξη κοινωνικής ευαισθησίας.
Κάθε άνθρωπος μπορεί να γίνει αιμοδότης, εφ’ όσον είναι υγιής και έχει ηλικία μεταξύ 18 και 65 ετών. Η υγεία του αιμοδότη εξετάζεται σχολαστικά. Γίνεται λήψη ιστορικού, ελέγχεται η αρτηριακή πίεση και η αιμοσφαιρίνη. Μια αιμοληψία διαρκεί μόνο μερικά λεπτά. Μερικά λεπτά και λίγο αίμα είναι αρκετά για να σωθεί η ζωή ενός συνανθρώπου μας.
Ένδεκα χρόνια λειτουργίας της Τράπεζας Αίματος του ΠΑ.Σ.ΥΠ.-ΔΕΗ, έχουν βοηθηθεί εκατοντάδες συνάδελφοι και οι οικογένειές τους. Με χρηστή διαχείριση και ανθρωπιά συνεχίζουμε.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν στις εθελοντικές αιμοδοσίες, που θα πραγματοποιηθούν :
α) Την Δευτέρα, 06/07/2015 και ώρα 09:30 - 13:00, στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, Χαλκοκονδύλη 28 ( Αίθουσα “ΞΕΝΙΑ”- Ημιόροφος ) και
β) Την Τρίτη, 07/07/2015 και ώρα 09:30 - 13:00, στα κεντρικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5 ( Ισόγειο ).
Δώσε αίμα – Σώζεις μια ζωή
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 15/07/2015
Α.Π.: 2422
ΠΡΟΣ: κο ΧΑΤΖΗΑΡΓΥΡΙΟΥ Νικόλαο
Πρόεδρο & ΔΝΣ ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
ΘΕΜΑ: Λειτουργία Δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Κρίσεως (ΔΣΚ).
Κε Πρόεδρε,
με την παρούσα επιστολή μας, επιθυμούμε να θέσουμε υπ’ όψη σας τη μη συχνή συνεδρίαση του Δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Κρίσεως της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.. Αναλυτικότερα, το Δ.Σ.Κ. για το 2015 έχει συνεδριάσει μόνο μια φορά έως σήμερα, με αποτέλεσμα να εκκρεμούν υποθέσεις - προσφυγές πολλών συναδέλφων για μεγάλα χρονικά διαστήματα, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν τα 2 χρόνια.
Η αναφερόμενη συχνότητα συνεδριάσεων του Δ.Σ.Κ., αναμφίβολα, δε συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και επιπρόσθετα δυσχεραίνει την υπηρεσιακή πορεία των συναδέλφων που περιμένουν χρόνια να εξετασθεί η προσφυγή τους.
Είναι αναγκαία πλέον, η παρέμβασή σας ώστε οι συνεδριάσεις του Δ.Σ.Κ. να πραγματοποιούνται σε τακτική βάση και σε συχνότητα τέτοια ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος αναμονής της εξέτασης των προσφυγών των συναδέλφων.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Κοιν.: - Δ/τρια ΔΕΔΔΗΕ/ΔΑΝΠ κα ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ Αθηνά
- ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ
- Μέλος Δ.Σ. ΔΕΔΔΗΕ κο Μασούρα Κ.
- Λεπτομέρειες
Αθήνα 23/7/2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Η ΕΜΠΟΡΙΑ ;
Η εισαγωγή του νέου μηχανογραφικού συστήματος (SAP) στην Εμπορία, αποτελεί πλέον μια πραγματικότητα.
Ένα πελατοκεντρικό σύστημα, που η εισαγωγή και υποστήριξή του στηρίχθηκε σε ίδιες δυνάμεις της Επιχείρησης, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι και η τεχνογνωσία και η ικανότητα, υπάρχουν. Με τη συνεργασία πολλών Διευθύνσεων, τη συγκρότηση πολλών ομάδων εργασίας και υποστήριξης, με την εκπαίδευση εκατοντάδων συναδέλφων, την 1 Ιουνίου 2015 το SAP αντικατέστησε τον “ΕΡΜΗ” στην Εμπορία. Αναμφίβολα, είναι άξιοι συγχαρητηρίων όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Προφανώς, το SAP θεωρείται σήμερα ένα δεδομένο σύστημα για οποιαδήποτε σύγχρονη Επιχείρηση, όμως δεν είναι ικανό από μόνο του να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών, να μειώσει τις “ουρές” στα Καταστήματα, να συμβάλει στη μείωση της εντατικοποίησης της εργασίας των συναδέλφων, να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Πώς όμως να επιτευχθούν τα παραπάνω, όταν:
· η μείωση του προσωπικού από την δημιουργία της Διεύθυνσης Πωλήσεων ξεπερνάει το 15%;
· δεκάδες καταστήματα καλούνται να λειτουργήσουν με λιγότερα από 3 άτομα τακτικό προσωπικό (το Κατ.Πωλ.Κομοτηνής με 1);
· οργανικές θέσεις προϊσταμένων καταστημάτων, παραμένουν κενές για μεγάλα χρονικά διαστήματα ( Ναύπλιο, Πύργος, Αγ.Δημήτριος κ.α. ); Γιατί η θέση του Διευθυντή του Κλάδου Κεντρικής Ελλάδας παραμένει κενή για χρόνια;
Είναι δυνατό να καλυφτούν οι ανάγκες του οποιουδήποτε Επιχειρησιακού Σχεδίου της Εμπορίας με προσλήψεις έκτακτου προσωπικού και αναπληρώσεις; Έχει γίνει κάποια πρόβλεψη για το πώς μετασχηματίζεται ο χάρτης του προσωπικού της εμπορίας με τις προβλεπόμενες συνταξιοδοτήσεις την επόμενη 2ετία;
Το SAP, μπορεί να αποτελέσει μια καλή αρχή, είναι όμως αναγκαίο να συνοδευθεί από παράλληλη δέσμη ενεργειών και πρωτοβουλιών, που πέραν της τυποποίησης και απλούστευσης των διαδικασιών, τον αυτοματισμό ελέγχων, την προώθηση νέων μορφών εξυπηρέτησης με τη χρήση κάθε νέας τεχνολογίας και καινοτομίας, την υιοθέτηση συστημάτων πιστοποίησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών θα προβλέπει τις απαραίτητες προσλήψεις τακτικού προσωπικού που α) θα καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες και β) θα δημιουργήσουν νέες βάσεις που θα στηρίζουν το οικοδόμημα της Επιχείρησης.
Καλούμε τη Διοίκηση, να προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την άμεση προκήρυξη προσλήψεων στα Καταστήματα Πωλήσεων, μέσω της κατάρτισης ενός μεσο-μακροχρόνιου σχεδιασμού προσανατολισμένου στην ανάπτυξη και όχι στη διαχείριση.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


