Κεντρική Σελίδα
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 05/04/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Όχι στην παράδοση της Η/Ε στους κερδοσκόπους.
Άλλη μια προσπάθεια επιβολής των νεοφιλελεύθερων πολιτικών είναι σε εξέλιξη. Στόχος το ξεπούλημα των σταθμών παραγωγής σε κερδοσκοπικά ιδιωτικά εγχώρια και ξένα συμφέροντα.
Με αίολα επιχειρήματα περί των προσδοκώμενων ωφελειών για το κοινωνικό σύνολο επιχειρείτε με κάθε τρόπο το ξεπούλημα του Ομίλου ΔΕΗ. Όταν καταρρέουν τα επιχειρήματα στη συνείδηση του Ελληνικού λαού, επιστρατεύονται οι εκβιασμοί.
Ποιος θα περίμενε από μια Κυβέρνηση της αριστεράς αλλά και από μια διοίκηση που προέρχεται μέσα από τα σπλάχνα του συνδικαλιστικού κινήματος, να δίνει την Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού βορά στις ορέξεις των τοκογλύφων δανειστών, χωρίς αντίσταση.
Πριν από μερικά χρόνια σχεδίαζαν και απαιτούσαν την μικρή ΔΕΗ, λίγους μήνες αργότερα ζητούσαν τον ΑΔΜΗΕ, σήμερα ζητούν τα ορυχεία, τους σταθμούς παραγωγής, αύριο θα θέλουν τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια και τους πελάτες και δεν θα σταματήσουν αν δεν πάρουν τα πάντα "τζάμπα".
Δυστυχώς, για τους εκφραστές και τους εφαρμοστές των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, ο χρόνος είναι σε βάρος τους. Καθημερινά, το κοινωνικό σύνολο συνειδητοποιεί όλο και περισσότερο πως η ηλεκτρική ενέργεια αποτελεί εργαλείο κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης και δεν προσφέρεται για κερδοσκοπία.
Κύριοι της Κυβέρνησης ξέρετε και ξέρουμε το οργανωμένο σχέδιο για το ξεπούλημα του Ομίλου ΔΕΗ, το οποίο θα βάλει οριστικά την ταφόπλακα της Ελληνικής οικονομίας.
Οι εργαζόμενοι στον Όμιλο ΔΕΗ θα είναι για άλλη μια φορά παρόντες μαζί με όλη την Ελληνική κοινωνία σε αυτό τον δίκαιο και δύσκολο αγώνα, θα είμαστε εκεί που ήμασταν μαζί πριν γίνεται Κυβέρνηση, μαζί με την κοινωνία και τους παραγωγικούς φορείς αυτού του τόπου.
Με τους αγώνες μας θα αποτρέψουμε το Εθνικό έγκλημα που κάποιοι προμελετημένα έχουν εδώ και καιρό προγραμματίσει.
Το Συλλαλητήριο της 7/4/2017 και ώρα 18:00 στην Κεντρική Πλατεία της Πτολεμαΐδας αποτελεί προπομπό των μαχών για να μην περάσει το "ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ".
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 13/03/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΣΕ 2015
Δικαίωση του ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ, αποτελεί η άποψη της Επιθεώρησης Εργασίας, σχετικά με τη διεκδίκηση των αναδρομικών, που προκύπτουν από την πλήρη υλοποίηση της ΕΣΣΕ 2015.
Με απόφαση του Δ.Σ. του και αφού η Διοίκηση της ΔΕΗ είχε προειδοποιηθεί εξωδίκως, ο ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ με αίτησή του από 11/07/2016 στην αρμόδια Επιθεώρηση Εργασίας διεκδίκησε την επίλυση της εκκρεμότητας που έχει δημιουργηθεί λόγω της μη πλήρους υλοποίησης της ΕΣΣΕ 2015 για το χρονικό διάστημα 1-3-2015 έως 31-8-2015.
Έπειτα από τις απαραίτητες συζητήσεις, η άποψη της Επιθεώρησης Εργασίας που διατυπώθηκε, καλεί τη Διοίκηση της ΔΕΗ να συμμορφωθεί και να εφαρμόσει τους όρους της ΕΣΣΕ, δικαιώνοντας πλήρως τον ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ.
Απορρίπτοντας το λαϊκισμό και τη δημαγωγία, η κίνηση αυτή, δεν προβλήθηκε αλλά αποσκοπούσε στην πίεση της Διοίκησης να υλοποιήσει την ΕΣΣΕ 2015.
Μια ΕΣΣΕ που, δεδομένων των συνθηκών, είχε θετικό πρόσημο για τους εργαζόμενους.
Μια ΕΣΣΕ που πολεμήθηκε από Σωματεία εργαζομένων, αλλά και από παράγοντες εντός και εκτός του Ομίλου ΔΕΗ.
Η μη υλοποίησή της με διάφορες προφάσεις και διλήμματα αποτελεί ασέβεια για το θεσμό των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Η δικαστική διεκδίκηση των αναδρομικών αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα οποιουδήποτε, αλλά η ανακοίνωση από Σωματείο, με τυμπανοκρουσίες, έχει μοναδικό σκοπό την άγρα μελών και τουλάχιστον προσβάλει τη νοημοσύνη των εργαζομένων.
Καλούμε τη Διοίκηση της ΔΕΗ, αλλά και των θυγατρικών της να υλοποιήσουν άμεσα τις δεσμεύσεις που απορρέουν από την ΕΣΣΕ 2015.
Καλούμε τους εργαζόμενους να απορρίψουν μεθόδους λαϊκισμού και δημαγωγίας από την μία και τα διάφορα διλήμματα από την άλλη.
Συνεχίζουμε σε ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ…
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 26/01/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΕΤΡΙΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΔΕΗ
Καθημερινά η Διοίκηση της ΔΕΗ, απεργάζεται διάφορα σενάρια που ως στόχο έχουν τον περιορισμό ή/και κατάργηση παροχών-διευκολύνσεων των μισθωτών, τη μεταβολή των εργασιακών σχέσεων προς το χειρότερο για τους συναδέλφους, την ενίσχυση του διευθυντικού δικαιώματος στα όρια της αυθαιρεσίας και την απαξίωση του συνδικάτου.
Τις "επιθέσεις" σε συναδέλφους με ειδικές ανάγκες και σε πολύτεκνους, σε διατακτικές σίτισης και σε ΣΣΕ, ακολουθούν η απαξίωση στελεχών, η χωρίς προκήρυξη ανάθεση θέσεων ευθύνης, οι απολύσεις, η μεταβολή του συστήματος αξιολόγησης των μισθωτών και όχι μόνο…
Τελευταίο έργο της, η απόλυση συναδέλφων!!!
Με έωλα επιχειρήματα περί εργασιακής ανανέωσης, περιστολής του μισθολογικού κόστους δημιούργησε το δίλημμα "ή αποχωρείς οικειοθελώς με ένα βοήθημα ή απολύεσαι χωρίς αποζημίωση".
Ακολουθεί σύμφωνα με πληροφορίες η προσπάθεια μεταβολής του κανονισμού αξιολόγησης των μισθωτών.
Με την πρόταση της Διοίκησης επιχειρείται η ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ότι 7% του προσωπικού είναι ανεπαρκές και επιπλέον 23% κάτω του μετρίου͘ συνολικά 30% του προσωπικού, σχεδόν το 1/3, δεν ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στα καθήκοντά του.
Υποχρεωτικά λοιπόν σε κάθε υπηρεσιακή μονάδα (Διεύθυνση, Τομέα) το 30% του προσωπικού θα χαρακτηρίζεται ως "κάτω του μετρίου", με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τους εργαζόμενους…
Το κυριότερο επιχείρημα υπέρ της μεταβολής, αποτελεί από μόνο του προσβολή για όλα τα Στελέχη της Επιχείρησης αφού ουσιαστικά τους κατηγορεί ότι δεν εφαρμόζουν "ορθά" το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης (ΕΚΦΑ).
Τα παραπάνω είναι ενδεικτικά της κουλτούρας που έχει υιοθετήσει η Διοίκηση της ΔΕΗ͘ μιας κουλτούρας που θέτει τον εργαζόμενο στη θέση του θύματος!!!
Εργαζόμενοι και συνδικάτο δεν πρόκειται να εγκλωβιστούν σε μοιρολατρικές παγίδες, διλήμματα-δολώματα και "αφηγήματα"!
Οι επιλογές της Διοίκησης της ΔΕΗ βρίσκονται μακριά από κάθε πλαίσιο κοινωνικής ευθύνης, φιλεργατικής πολιτικής και επιχειρησιακής ανάπτυξης.
Για τους παραπάνω λόγους είναι αναγκαία η παρέμβαση του εποπτεύοντος Υπουργού, γιατί πλέον έχουν ξεκινήσει πέτρινες εποχές για τον Όμιλο ΔΕΗ!!!
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 03/02/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ
Ο ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ χαιρετίζει την επανέναρξη των απεργιακών κινητοποιήσεων που προκήρυξε η ΕΤΕ-ΔΕΗ, στον ΔΕΔΔΗΕ, από 06/02/2017.
Η έλλειψη υλικών, η εργολαβοποίηση, το κλείσιμο Πρακτορείων-Υποπρακτορείων, οι μειώσεις μισθών, η ελλιπής τήρηση των συνθηκών εργασίας και των κανόνων υγιεινής, η μη προστασία του προσωπικού, η απαξίωση των ΕΣΣΕ, αποτελούν ενδεικτικά προβλήματα που χρήζουν άμεσης και σοβαρής αντιμετώπισης.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους τους εργαζόμενους, θα συνεχίσουμε, να αντιστεκόμαστε και να αντιδρούμε, στο κατήφορο που έχουν επιλέξει οι διοικήσεις.
Δηλώνουμε δε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον κοινό αγώνα που καλούμαστε όλοι να ξεκινήσουμε.
Γραφείο Τύπου
- Λεπτομέρειες
ΑΘΗΝΑ 19/01/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΗ: «Γενική Διεύθυνση ΑΝτεργατικών Πολιτικών»
Με σταθερά βήματα η Γενική Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων μετατρέπεται σε Γενική Διεύθυνση Αντεργατικών Πολιτικών.
Αποτελεί πλέον γεγονός ότι κυρίαρχη προτεραιότητα της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρωπίνων Πόρων, αποτελεί η υιοθέτηση ενός πλαισίου αντεργατικής πολιτικής με στόχο τον περιορισμό, την απαξίωση ή και την κατάργηση οποιασδήποτε παροχής - διευκόλυνσης των εργαζομένων.
Μετά την άστοχη προσπάθεια της Γ.Δ.ΑΝ.Π. να υποχρεώσει τους συναδέλφους που υπάγονται στην ειδική προστασία του Ν. 2643/98 (άτομα με ειδικές ανάγκες) και κατά το παρελθόν είχαν εξετασθεί από υγειονομικές επιτροπές, να επανεξετασθούν από τις επιτροπές του ΚΕΠΑ, που πήρε πίσω μετά την παρέμβαση του ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ, προχώρησε σε τροποποίηση του πλαισίου των χορηγούμενων οικονομικών διευκολύνσεων προς το προσωπικό της Επιχείρησης.
Και αντί να εκτιμήσει τις τρέχουσες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες και να προσαρμόσει το υφιστάμενο πλαίσιο στις νέες δυσμενείς συνθήκες, υιοθέτησε ένα πλαίσιο με το οποίο:
α) Καταργεί μία ολόκληρη κατηγορία δανείων που αφορούσε στην αγορά ηλεκτρικών ειδών, επίπλων κ.τ.λ., στην επισκευή αυτοκινήτου και σε μετακόμιση!
β) Αυξάνει το επιτόκιο έως και 33,3% με παράλληλη μείωση των δόσεων, σε κάποιες περιπτώσεις!
γ) Μειώνει τα όρια των χορηγούμενων ποσών έως και 44,4% σε κάποιες περιπτώσεις!
δ) Καταργεί τις ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για τους πολύτεκνους και τους συναδέλφους που υπηρετούν σε παραμεθόριες περιοχές!
ε) Προβλέπει τη μη χορήγηση οποιουδήποτε δανείου σε συναδέλφους που έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα ή θεμελιώνουν εντός της χρονικής διάρκειας αποπληρωμής του!
στ) Προβλέπει τη χορήγηση για αγορά αυτοκινήτου μόνο μία φορά και όχι από συγγενή έως και β΄ βαθμού!
Αντί να εκτιμηθούν οι υφιστάμενες οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες και η δυσχερής οικονομική θέση των συναδέλφων και να προβλεφθούν οικονομικές διευκολύνσεις για τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν οφειλές προς τους τραπεζοκαρχαρίες ή να υπάρχουν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για τις μονογονεϊκές οικογένειες, η Διοίκηση της ΔΕΗ δείχνει το μένος της ακόμα και προς τους πολύτεκνους συναδέλφους.
Πέρα και πάνω από κάθε ερμηνεία της κοινωνικής ευθύνης, πέρα και πάνω από κάθε αρχή του σύγχρονου Management, πέρα και πάνω από κάθε θεωρία παρακίνησης του προσωπικού, με την υιοθέτηση τέτοιων αποφάσεων η Διοίκηση της ΔΕΗ κάνει ότι μπορεί για να αναδείξει το αντεργατικό της πρόσωπο.
Καλούμε τη Διοίκηση της ΔΕΗ, να προβεί στην αναθεώρηση του πλαισίου των χορηγούμενων οικονομικών διευκολύνσεων με διάλογο με το συνδικάτο και με γνώμονα τις υφιστάμενες συνθήκες και όχι τις αντεργατικές αντιλήψεις κάποιων.
Γραφείο Τύπου


