ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε.Η.

Μέλος της ΓΕΝ.Ο.Π ΔΕΗ-ΚΗΕ

Αρ. Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00075

 

46

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
423260

ΑΘΗΝΑ  11/05/2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κατώτερη των περιστάσεων η Διοίκηση της ΔΕΗ.

 

     Σε κάθε ευκαιρία, η Διοίκηση της ΔΕΗ επιβεβαιώνει ότι η πολιτική της και η διαχείρισή της είναι κατώτερες των περιστάσεων, των προκλήσεων και των μεταβολών του περιβάλλοντος.

     Επιβεβαιώνει σε κάθε ευκαιρία, ότι αδυνατεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών, των εργαζομένων και γενικότερα της Ελληνικής κοινωνίας.

     Τελευταίο κρούσμα, η αδυναμία της να εισπράξει τα χρηματικά ποσά που έχουν πληρωθεί στα ΕΛΤΑ για εξόφληση λογαριασμών ρεύματος από καταναλωτές.

     Η Διοίκηση της ΔΕΗ μετά από ένα περίπου έτος!!! και μετά της αντίστοιχης επιστολής του Συνηγόρου του Καταναλωτή, εξέδωσε ένα Δελτίο Τύπου, με το οποίο αναγνωρίζει το πρόβλημα, την ταλαιπωρία των πελατών και αφού εκλιπαρεί για την παρέμβαση των αρμοδίων πλευρών στην επίλυση του προβλήματος, προτρέπει τους πελάτες να εξοφλούν μέσω της εφαρμογής e-pos και να προσέρχονται στα καταστήματα με βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί…

     Το πρόβλημα μεταξύ ΔΕΗ και ΕΛΤΑ γίνεται πρόβλημα των πελατών;;;

     Σε ποια καταστήματα να προσέλθουν οι πελάτες;

     Σ΄ αυτά που φρόντισε η Διοίκηση, να έχουν ένα έως τρεις  εργαζόμενους, όπως στην Αλεξανδρούπολη , τα Γιαννιτσά, την Πτολεμαΐδα, τα Μουδανιά, την Έδεσσα, την Αμαλιάδα, την Πάρο, την Κω, το Άργος, το Γύθειο κ.α.;

     Ή σ’ αυτά στις μεγάλες πόλεις, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα κ.α. που πρέπει οι πελάτες να προσέλθουν από τα χαράματα για να τύχουν πιθανότητας εξυπηρέτησης έως αργά το μεσημέρι;

     Στα καταστήματα, που εκτός από την τραγική έλλειψη προσωπικού, η υπερενταντικοποίηση της εργασίας, η έλλειψη τυποποίησης διαδικασιών και η μη βέλτιστη αξιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων, έχει επιφέρει δυσμενέστατες συνέπειες στην υγεία των συναδέλφων με πρόσφατο κρούσμα στη Ζάκυνθο;   

     Ωστόσο παρά την πολλάκις επισήμανση των παραπάνω, η Διοίκηση της ΔΕΗ δεν έχει παρουσιάσει και τη μέγιστη μέριμνα για την αντιμετώπιση των παραπάνω. Αντιθέτως, από την μη αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων ευνοούνται οι εναλλακτικοί προμηθευτές.

     Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σχετικά με τα Καταστήματα Πωλήσεων δεν μπορεί να συνεχισθεί. Μια κατάσταση, που οδηγεί τους συναδέλφους στην απελπισία και την απογοήτευση και τους πελάτες σε βαθιά δυσαρέσκεια και ίσως σε αναζήτηση εναλλακτικού προμηθευτή.

     Ο ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ, δηλώνει ότι θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την αντιμετώπιση των παραπάνω καθώς και για την τυχούσα απόδοση ευθυνών.

Κύριοι της Διοίκησης, μην υποτιμάτε τη δύναμη των συναδέλφων που «κρατάνε» ακόμα τα Καταστήματα!

 

Γραφείο Τύπου

 

Αθήνα 30/4/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2018

Η Εργατική Πρωτομαγιά  είναι ημέρα μνήμης και αφύπνισης.  

 

Σήμερα ο εορτασμός της, βρίσκει όλη την Ελληνική κοινωνία για ακόμα μια χρόνια εξαθλιωμένη και τους εργαζόμενους, τους άνεργους και τους συνταξιούχους αντιμέτωπους με ένα αβέβαιο μέλλον.

 

Η Κυβέρνηση συνεχίζοντας τις καταστροφικές πολιτικές,  με το τελευταίο νομοσχέδιο που έφερε και ψήφισε, ξεπούλησε οριστικά λιγνιτικές μονάδες και ορυχεία, απαξιώνοντας οριστικά τον Όμιλο ΔΕΗ.

 

Οι μνημονιακές  πολιτικές που εξακολουθούν να εφαρμόζουν υποβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τις ζωές μας.

 

Έχουμε υποχρέωση ως εργαζόμενοι να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε περισσότερο από ποτέ για  Ειρήνη, Δημοκρατία, Δικαιοσύνη ,  Ισότητα, Ελευθερία, Εργασιακά Δικαιώματα, Συλλογικές συμβάσεις, και  Κοινωνική Ασφάλιση.

 

Ο ΠΑΣΥΠ ΔΕΗ καλεί όλους τους εργαζόμενους, να καταγγείλουν με την συμμετοχή τους στις συγκεντρώσεις των συνδικάτων την Τρίτη 1η Μαΐου 2018, τις αναποτελεσματικές μνημονιακές πολιτικές.

 

 ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Γραφείο Τύπου

 

Αθήνα 26/4/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΦΑΡΟΣ ΑΓΩΝΩΝ

 

 

 Οι χθεσινές κινητοποιήσεις των εργαζομένων του Ομίλου ΔΕΗ κατά του νομοσχεδίου που απαξιώνει και οδηγεί σε μαρασμό τη ΔΕΗ, ξεπουλώντας λιγνιτικές μονάδες και  ορυχεία, αμαυρώθηκαν από τη βεβήλωση από άγνωστο παρευρισκόμενο, του κενοταφίου του  Άγνωστου Στρατιώτη.

Ο ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ καταδικάζει απερίφραστα τέτοιου είδους ενέργειες.

Τέτοιες πράξεις καταδικάζονται στη συνείδηση των εργαζομένων στον Όμιλο ΔΕΗ, που πολλών οι οικογένειες έχουν θρηνήσει θύματα σε αγώνες του Έθνους. 

Σε κάθε περίπτωση προσβάλουν την Ελληνική Ιστορία και φυσικά δεν εκφράζουν τη συλλογική ιστορική μνήμη.

 

Σε καμία περίπτωση όμως, δεν μπορούν να αποτελούν αφορμές αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από το ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας. 

 

Γραφείο Τύπου

ΑΘΗΝΑ  27/04/2018

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΕΞΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ.

 

 

 Δε χάνει ευκαιρία, η Διοίκηση της ΔΕΗ, να προσπαθεί να απαξιώσει το συνδικάτο, να το χειραγωγήσει, να το προσβάλει.

Πλείστες οι προσπάθειες που έχουν καταβληθεί, με τελευταία την απαγόρευση της εισόδου στα κεντρικά γραφεία της Επιχείρησης, εκπροσώπου των εργαζομένων-εκλεγμένου μέλους του Δ.Σ. της ΔΕΗ.

Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, διότι έχουν προηγηθεί πολλές προσπάθειες που εντάσσονται στο παραπάνω πλαίσιο.

Είναι ενδεικτικές της αυταρχικής και αντεργατικής νοοτροπίας που διαπνέει τη Διοίκηση της Επιχείρησης και που εκφράζεται προς όλες τις κατευθύνσεις      (συνδικάτο, εργαζόμενους, εκπροσώπους εργαζομένων).  Παράλληλα μέσω της ανάπτυξης ευνοιοκρατίας προσπαθεί να βρει πρόθυμους συνδικαλιστές, εργαζόμενους, να στηρίζουν την σε όλα τα επίπεδα αναποτελεσματική πολιτική και καταστροφική για την Επιχείρηση διαχείριση.  Σε καμία περίπτωση όμως, η εκτέλεση υπηρεσιακών εντολών δε συνεπάγεται και "προθυμία".

Οι εργαζόμενοι δε θα υποκύψουν στην τρομοκρατία της Διοίκησης.  Ακόμα και να βρεθούν "πρόθυμοι" να καλλιεργήσουν τον εργοδοτικό συνδικαλισμό, θα απομονωθούν και θα καταδικασθούν στη συνείδηση των συναδέλφων.

 

 

Γραφείο Τύπου

Αθήνα 23/4/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Με την ψήφιση του νομοσχεδίου για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων και των ορυχείων  η Κυβέρνηση βάζει τίτλους  τέλους στη ΔΕΗ.

     Τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας  είναι  το οριστικό ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας και την δημιουργία νέων εργολάβων.

     Έχουμε υποχρέωση για ακόμα μια φορά όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΔΕΗ με σύμμαχο την Ελληνική κοινωνία, να προασπίσουμε τον Δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, πριν μετατρέψει η Κυβέρνηση  το ηλεκτρικό ρεύμα από κοινωνικό αγαθό σε είδος πολυτελείας.

     Ο ΠΑΣΥΠ ΔΕΗ καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις που έχει ήδη εξαγγείλει η ΓΕΝΟΠ- ΔΕΗ,  καθώς και στο συλλαλητήριο  της Τετάρτης 25 Απριλίου. ( Προσυγκέντρωση  στις 10:30  π.μ. στα γραφεία της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ).

Όλοι μαζί μπορούμε να αποτρέψουμε

 

 το Εθνικό έγκλημα του Ξεπουλήματος της ΔΕΗ.

Γραφείο Τύπου

 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΛΙΓΝΙΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

epitropes-paragogis-20180423-a-1