ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε.Η.

Μέλος της ΓΕΝ.Ο.Π ΔΕΗ-ΚΗΕ

Αρ. Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00075

 

44

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
350270

         ΑΘΗΝΑ  04/03/2019

 

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Απόφαση του ΑΔΜΗΕ δικαιώνει τα στελέχη.     

 

     Χαιρετίζουμε την απόφαση του Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ, σχετικά με την καταβολή των αναδρομικών διαφορών του Ειδικού Επιδόματος Οργανικού Στελέχους. 

     Η σχετική απόφαση αναγνωρίζει τον εσφαλμένο τρόπο υπολογισμού του σχετικού επιδόματος που αφορά στο χρονικό διάστημα από 1-1-2014 έως 31-7-2018 και λήφθηκε μετά από την αποτελεσματική παρέμβαση του εκπροσώπου των εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΑΔΜΗΕ, συναδέλφου Φ. Νικολόπουλου.

 Το θέμα έχει αναδειχθεί από τον ΠΑ.Σ.ΥΠ.-ΔΕΗ με την από 24-7-2018 επιστολή προς τον ΓΔ/ΑΝΠ ΔΕΗ και την από 3/9/2018 προς τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών του ΔΕΔΔΗΕ.

     Καλούμε τις Διοικήσεις της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ να προβούν σε ανάλογες αποφάσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να αποκατασταθεί αναδρομικά ο εσφαλμένος τρόπος υπολογισμού του παραπάνω επιδόματος και να αποφευχθούν δικαστικές διαμάχες.     

  

Γραφείο Τύπου

ΑΘΗΝΑ  14/12/2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Οι πελάτες φεύγουν – Η ΔΕΗ πειραματίζεται.

 

 

     Με μια ακόμα κίνηση απόγνωσης, η Διοίκηση της ΔΕΗ προσπαθεί να "ανταποκριθεί" στο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των πελατών, αποφασίζοντας να ανοίξει 5 νέα καταστήματα στην Αττική, τα οποία θα στελεχωθούν από το υπάρχον προσωπικό.

     Λίγα μόλις χρόνια πριν, στα πλαίσια εξορθολογισμού των λειτουργικών δαπανών έκλειναν καταστήματα.

     Στηρίζεται το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε κάποια μελέτη σκοπιμότητας, σε κάποια οικονομοτεχνική μελέτη;  ΄Η  αποτελεί προϊόν μη παράλληλης σκέψης με την εποχή, που  θα αυξήσει και άλλο τις λειτουργικές δαπάνες της Επιχείρησης;

     Η απάντηση της Επιχείρησης στις προκλήσεις της τεχνολογίας, στον εξορθολογισμό των δαπανών, στην αποτελεσματικότητα και στις ανάγκες των πελατών είναι το άνοιγμα νέων καταστημάτων στελεχωμένων από το υπάρχον προσωπικό!

     Νέα καταστήματα με τη δομή και την οργάνωση των 2 τουλάχιστον περασμένων δεκαετιών!

     Νέα καταστήματα με το προσωπικό που υπηρετεί 2 τουλάχιστον δεκαετίες!

     Νέα καταστήματα που θα εξυπηρετούν βραχυπρόθεσμους και ίσως όχι και τόσο Επιχειρησιακούς στόχους!

     Γιατί τι άλλο να εξυπηρετήσουν με ένα πληροφοριακό σύστημα που σέρνεται;  Με απουσία κάθε έννοιας τυποποίησης και απλούστευσης των διαδικασιών;  Με απουσία αποτελεσματικής εσωτερικής επικοινωνίας;  Με έλλειψη πλήρους οργανογράμματος;  Με μη βέλτιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών;

     Αναμφίβολα, αποτελεί άλλη μία κίνηση απόγνωσης και προχειρότητας όπως η αύξηση των προκαταβολών έναντι κατανάλωσης έως 1060% και η επιβολή του "χαρατσιού" 1€ ανά λογαριασμό για να "καλλιεργηθεί" η περιβαλλοντική συνείδηση των πελατών.

     Αποδεικνύεται περίτρανα, ότι η Διοίκηση, οι Σύμβουλοι και συμβουλάτορές της καθώς και το Προεδρικό περιβάλλον είναι μακριά και από τις ανάγκες των πελατών αλλά και από την εποχή.

     Το μαρτυρά ο Συνήγορος του Καταναλωτή, που έχει καταδικάσει πλείστες πρακτικές μεταξύ των οποίων και η επιβολή του χαρατσιού.

     Το μαρτυρούν οι πελάτες που εγκαταλείπουν τη ΔΕΗ μειώνοντας το μερίδιο της ΔΕΗ στο 78% περίπου τον Οκτώβριο από 81% περίπου τον Αύγουστο.

     Το μαρτυρούν όμως και τα στελέχη που σταδιακά εγκαταλείπουν το τρένο της Εμπορίας, που άστοχες(;), ανεύθυνες(;) και πρόχειρες(;) επιλογές, το μετέτρεψαν πλέον σε  "μουντζούρη".  

     Σε τέτοιες πολιτικές δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής για τον ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ.

     Καλούμε τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και τα υπόλοιπα Σωματεία να καταγγείλουν τις πολιτικές και επιλογές που οδηγούν στην αποσύνθεση και παρακμή της Εμπορίας, που απομακρύνουν τους πελάτες.

     Καλούμε τους εργαζόμενους σε συστράτευση για την ανατροπή της φθίνουσας πορείας της Εμπορίας.

 

 

Γραφείο Τύπου

Αθήνα 19-10-2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΓΡΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΥΡΓΟΥ

     Άλλη μία επίθεση διαπράχθηκε σήμερα, στο Κατάστημα Πωλήσεων Πύργου όπου "μαινόμενος" καταναλωτής εισέβαλε στο Κατάστημα προκαλώντας υλικές ζημιές, απειλώντας και υβρίζοντας τους εργαζόμενους.

     Ο ΠΑ.Σ.ΥΠ./ΔΕΗ καταδικάζει απερίφραστα για άλλη μια φορά, κάθε ενέργεια που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή πολιτών, κάθε ενέργεια που συμβάλει στην τρομοκρατία των εργαζομένων.

     Καλούμε τη Διοίκηση της ΔΕΗ να καταδικάσει τέτοια φαινόμενα και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.  Να λάβει επιτέλους τα κατάλληλα μέτρα και να θέσει την ασφάλεια των εργαζομένων και της περιουσίας της ΔΕΗ ως κυρίαρχη προτεραιότητα και όχι να παρακολουθεί το ίδιο έργο ως θεατής.

 Γραφείο Τύπου

Αθήνα 23/11/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Black Friday στη ΔΕΗ

Θα μπορούσε να αφορά στην προσφορά ενέργειας με έκπτωση.  Αφορά όμως, στην προσφορά ολόκληρης της ΔΕΗ με έκπτωση.

     Πώς αλλιώς να περιγραφεί η κατακρήμνιση της μετοχής, σε βαθμό που η κεφαλαιοποίηση του Ομίλου ΔΕΗ να ανέρχεται σε λιγότερα από 300εκ. €;;;

     Παρά τα μνημόνια συνεργασίας, τις συγχωνεύσεις, την αναχρηματοδότηση δανείων, τις εξαγορές, τις πωλήσεις, τα επενδυτικά σχέδια, την παρουσία σε εκθέσεις και συνέδρια, τα εγκαίνια γραφείων στις Βρυξέλες, οι αγορές δεν πείθονται.

     Και πώς να πεισθούν, όταν η Διοίκηση της ΔΕΗ παρουσιάζει μια γενικευμένη αδυναμία;

Αδυναμία να προσαρμοσθεί εγκαίρως σε Ευρωπαϊκές – Περιβαλλοντικές Οδηγίες. Αδυναμία να ανταποκριθεί στις προκλήσεις.  Αδυναμία να συλλέξει τα ληξιπρόθεσμα χρέη.  Αδυναμία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών.

     Ευθύνονται για τον κατήφορο μόνο το περιβάλλον, οι συνθήκες, η κρίση ή μήπως και οι επιλογές της διοίκησης ως προς την προσέγγιση και αντιμετώπιση των παραπάνω;

     Δείχνοντας κάθε μέρα και περισσότερο ότι τρέχει πίσω από τις εξελίξεις, εμφανίζει ενδείξεις ότι βρίσκεται σε μια παραιτημένη αναμονή της σωτηρίας του Ομίλου, κάπως, κάποτε…

     Οι αγορές αξιολόγησαν τη διοίκηση της ΔΕΗ και έδωσαν το μήνυμα:

 

    Συνέχιση της αναποτελεσματικότητας της Διοίκησης δεν γίνεται πλέον ανεκτή!!!

Γραφείο Τύπου

ΑΘΗΝΑ  28/09/2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Πειραματισμοί σε βάρος των εργαζομένων.

    Άλλη μια καινοτομία υιοθετήθηκε από τη Διοίκηση της ΔΕΗ και ονομάζεται "Επιβράβευση της απόδοσης των εργαζομένων".

     Συμπληρώνει το μόρφωμα του Νέου Κανονισμού Αξιολόγησης που χρειάστηκε 17 ολόκληρους μήνες για να ορισθεί η ελάχιστη απαιτούμενη βαθμολογία για μισθολογική προαγωγή.  Αποτέλεσμα: το "πάγωμα" των μισθολογικών προαγωγών για εννέα τουλάχιστον μήνες!

     Σύμφωνα λοιπόν με την 120/2018 Απόφαση Διευθύνοντος Συμβούλου, στο 20% του προσωπικού κάθε Μονάδας που αξιολογήθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία για το 2017 θα χορηγηθεί ως επιβράβευση, ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό 30% της διαφοράς από το κατεχόμενο στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο.

     Αποτελεί αναμφίβολα άλλη μία απόφαση που αποδεικνύει την προχειρότητα με την οποία προσεγγίζει η Διοίκηση τα θέματα προσωπικού.

     Δεν αποτελεί τμήμα ενός ολοκληρωμένου συστήματος παρακίνησης, αλλά ακόμα μια αποσπασματική ενέργεια αγνώστου σκοπιμότητας.

     Επιπρόσθετα, εξαιρεί από την "Επιβράβευση" τους αποσπασμένους συναδέλφους στους Ασφαλιστικούς Φορείς πετυχαίνοντας την για άλλη μια φορά άνιση μεταχείρισή τους.

     Η προχειρότητα με την οποία προσεγγίσθηκε το θέμα, το μόνο που είχε ως αποτέλεσμα είναι η δημιουργία συνθηκών κοινωνικού αυτοματισμού μεταξύ των συναδέλφων.

     Ένα σύστημα "Επιβράβευσης" για να λειτουργήσει παρακινητικά πρέπει να είναι γνωστό πριν την περίοδο αξιολόγησης και όχι να γίνεται γνωστό μετά την αξιολόγηση.  Εκτός και αν ήταν γνωστό σε ορισμένους…

     Φτάνει πια με τους πειραματισμούς στην πλάτη και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων.

     Αποτελεί πλέον πρόκληση η επεξεργασία ενός ολοκληρωμένου συστήματος παρακίνησης με τη συμμετοχή του συνδικάτου στη βάση μεγιστοποίησης της αντικειμενικότητας και σεβασμού στον εργαζόμενο.

 

Γραφείο Τύπου

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΛΙΓΝΙΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

epitropes-paragogis-20180423-a-1