ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε.Η.

Μέλος της ΓΕΝ.Ο.Π ΔΕΗ-ΚΗΕ

Αρ. Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00075

 

44

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
325372

ΑΘΗΝΑ 29/10/2020

 

Ανοικτή Επιστολή

 

Σε πρώτο πλάνο η Εμπορία.

 

     Παρακολουθώντας κάποιος τρίτος τα τεκταινόμενα στο χώρο της Εμπορίας της ΔΕΗ θεωρητικά, δε θα μπορούσε να μη μείνει έκπληκτος από τις επιφανειακές και ουσιαστικές μεταβολές που έχουν επέλθει.  Η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των Καταστημάτων "πιλοτικά", η "βελτίωση" των εναλλακτικών τρόπων εξυπηρέτησης, η εξυπηρέτηση με  ραντεβού, η απλούστευση των διαδικασιών και η επικοινωνιακή επίθεση αποτελούν μερικές από τις δράσεις που ήδη εφαρμόζονται.

     Φαίνεται ότι «υπάρχει ένας οργασμός δράσεων που οδηγούν την Εμπορία προς το μέλλον».

     Με δεδομένα την κωλυσιεργία, την έλλειψη οράματος αλλά και την αδυναμία της προηγούμενης διοίκησης να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών και που έθεσαν σε τέλμα όχι μόνο την Εμπορία αλλά ολόκληρο τον Όμιλο, με τις δράσεις αυτές επιχειρείται να δημιουργηθεί μια αισιοδοξία.  

     Η αλήθεια βέβαια είναι, ότι πολλά από τα τεκταινόμενα αποτελούν προτάσεις πολλών ετών που δεν είχαν την τύχη να υλοποιηθούν και άλλα αποτελούν συμμόρφωση προς συστάσεις του Συνήγορου του Καταναλωτή και άλλων φορέων.

     Μιλάμε για διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των Καταστημάτων γενικά, όταν δεν έχει εξασφαλιστεί η μη διευρυμένη λειτουργία τους. Υπάρχουν Καταστήματα που λειτουργούν βασιζόμενα στις υπεράνθρωπες προσπάθειες ενός έως τριών συναδέλφων.

     Η συνταξιοδότηση επίσης αρκετών συναδέλφων δημιουργεί προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των υπολοίπων Καταστημάτων.  Μοναδική λύση αποτελεί η πρόσληψη τακτικού προσωπικού σε επαρκή αριθμό, αλλά και αυτή έχει μετατεθεί για το "μέλλον".

     Το προσωπικό της ΔΕΗ αποτελεί έναν απ΄ τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξής της, πόσες επενδύσεις όμως έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εργαζομένων στα Καταστήματα Πωλήσεων;

     Σε ποια κτήρια στεγάζονται τα Καταστήματα και πληρούν τις προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας για τους εργαζόμενους και τους πελάτες-καταναλωτές;

     Όλα τα παραπάνω πρέπει να αποτελούν τμήματα μιας ολοκληρωμένης πολιτικής με σαφήνεια αποτυπωμένη και όχι με αποσπασματικά μηνυματάκια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

     Μιας ολοκληρωμένης εμπορικής πολιτικής που θα σέβεται τον εργαζόμενο, τον καταναλωτή αλλά και την ιστορία της ΔΕΗ, διότι η ΔΕΗ δεν είναι το μαγαζάκι της γειτονιάς και δε θα εξαντλείται σε σχέδια "επί χάρτου" και σε τηλεδιασκέψεις. 

     Κυρίως όταν στα σχέδια αυτά και στις τηλεδιασκέψεις συμμετέχουν άνθρωποι που αγνοούν.  Αγνοούν  τη λειτουργία των Καταστημάτων και τις ανάγκες τους, αγνοούν τη σύνθεση του προσωπικού, αγνοούν τις διαδικασίες.

     Κάθε δράση, σχέδιο, ενέργεια πρέπει να συνοδεύεται από ανάλογη υποστήριξη, που έως τώρα δεν έχει διαπιστωθεί, σε βαθμό μάλιστα προχειρότητας.

     Στα παραπάνω δε βοηθά και ο κατακερματισμός των Διευθύνσεων, η συνεχής μεταβολή των οργανογραμμάτων, η δημιουργία ιεραρχικών επιπέδων που δεν υποστηρίζονται από προσωπικό κ.α.

     Και όλα αυτά δεν καλύπτονται με μπλουζάκια…

     Αναμφίβολα, το Συνδικάτο θα προστατεύσει τα δικαιώματα των μελών του και θα καταγγείλει κάθε αναποτελεσματικότητα που θα απαξιώνει τον Όμιλο.  Η συσπείρωση αποτελεί μονόδρομο!

     Ο Όμιλος ΔΕΗ θα προχωρήσει προς το μέλλον, μαζί με τους εργαζόμενους όμως!

 

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Για το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.ΥΠ./ΔΕΗ

 

        Ο Πρόεδρος                                         Ο Γεν. Γραμματέας

 

ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                            ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

 

Υ.Γ. Σχετικά με τις στελεχιακές ενέσεις από την αγορά, προσοχή

                 1.      στη δοσολογία και

                 2.     στην αναγνωρισιμότητα του φαρμάκου.