39

Χρόνια Δράσης

  
ΑΜΕΣΗ & ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
 
 

Επισκέψεις

Εμφανίσεις Άρθρων
192730

ΑΘΗΝΑ  14/12/2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Οι πελάτες φεύγουν – Η ΔΕΗ πειραματίζεται.

 

 

     Με μια ακόμα κίνηση απόγνωσης, η Διοίκηση της ΔΕΗ προσπαθεί να "ανταποκριθεί" στο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των πελατών, αποφασίζοντας να ανοίξει 5 νέα καταστήματα στην Αττική, τα οποία θα στελεχωθούν από το υπάρχον προσωπικό.

     Λίγα μόλις χρόνια πριν, στα πλαίσια εξορθολογισμού των λειτουργικών δαπανών έκλειναν καταστήματα.

     Στηρίζεται το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε κάποια μελέτη σκοπιμότητας, σε κάποια οικονομοτεχνική μελέτη;  ΄Η  αποτελεί προϊόν μη παράλληλης σκέψης με την εποχή, που  θα αυξήσει και άλλο τις λειτουργικές δαπάνες της Επιχείρησης;

     Η απάντηση της Επιχείρησης στις προκλήσεις της τεχνολογίας, στον εξορθολογισμό των δαπανών, στην αποτελεσματικότητα και στις ανάγκες των πελατών είναι το άνοιγμα νέων καταστημάτων στελεχωμένων από το υπάρχον προσωπικό!

     Νέα καταστήματα με τη δομή και την οργάνωση των 2 τουλάχιστον περασμένων δεκαετιών!

     Νέα καταστήματα με το προσωπικό που υπηρετεί 2 τουλάχιστον δεκαετίες!

     Νέα καταστήματα που θα εξυπηρετούν βραχυπρόθεσμους και ίσως όχι και τόσο Επιχειρησιακούς στόχους!

     Γιατί τι άλλο να εξυπηρετήσουν με ένα πληροφοριακό σύστημα που σέρνεται;  Με απουσία κάθε έννοιας τυποποίησης και απλούστευσης των διαδικασιών;  Με απουσία αποτελεσματικής εσωτερικής επικοινωνίας;  Με έλλειψη πλήρους οργανογράμματος;  Με μη βέλτιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών;

     Αναμφίβολα, αποτελεί άλλη μία κίνηση απόγνωσης και προχειρότητας όπως η αύξηση των προκαταβολών έναντι κατανάλωσης έως 1060% και η επιβολή του "χαρατσιού" 1€ ανά λογαριασμό για να "καλλιεργηθεί" η περιβαλλοντική συνείδηση των πελατών.

     Αποδεικνύεται περίτρανα, ότι η Διοίκηση, οι Σύμβουλοι και συμβουλάτορές της καθώς και το Προεδρικό περιβάλλον είναι μακριά και από τις ανάγκες των πελατών αλλά και από την εποχή.

     Το μαρτυρά ο Συνήγορος του Καταναλωτή, που έχει καταδικάσει πλείστες πρακτικές μεταξύ των οποίων και η επιβολή του χαρατσιού.

     Το μαρτυρούν οι πελάτες που εγκαταλείπουν τη ΔΕΗ μειώνοντας το μερίδιο της ΔΕΗ στο 78% περίπου τον Οκτώβριο από 81% περίπου τον Αύγουστο.

     Το μαρτυρούν όμως και τα στελέχη που σταδιακά εγκαταλείπουν το τρένο της Εμπορίας, που άστοχες(;), ανεύθυνες(;) και πρόχειρες(;) επιλογές, το μετέτρεψαν πλέον σε  "μουντζούρη".  

     Σε τέτοιες πολιτικές δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής για τον ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ.

     Καλούμε τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και τα υπόλοιπα Σωματεία να καταγγείλουν τις πολιτικές και επιλογές που οδηγούν στην αποσύνθεση και παρακμή της Εμπορίας, που απομακρύνουν τους πελάτες.

     Καλούμε τους εργαζόμενους σε συστράτευση για την ανατροπή της φθίνουσας πορείας της Εμπορίας.

 

 

Γραφείο Τύπου